събота, 28 януари 2012 г.

Кой е чувал вълк да се кръсти?

Време е за малко поезия, която всъщност е неизменна част от мен, от мислите и дните ми. Enjoy it ;)


                                                     "...Не, не съм твоя мъж. И не съм
                                                       покровител на чужди огнища.
                                                      Аз обичам по-кратко от гръм.
                                                     Не очаквай от мен друго нищо..."
                                                                                            
Ивайло Терзийски


Ти не си моят мъж. Да, не си.
Не очаквам от тебе и чудо.
Зарови пръсти в моите коси.
Аз не мога да спя и съм будна.

Не подклаждай за мене огнища,
тя жаравата още ме топли.
Не придавай смисъл на нищо.
Ще ни погуби утре животът.

Аз сънувах сам вълк единак,
който чака точно мене на прага.
Прекосил е в среднощ и моретата чак,
а да вие... така му приляга...

Само миг, или два с тебе мълчим.
И слизам в душата ти бяла, на пръсти.
Стрелям в/ъв нея безпощадно с очи.
Кой е чувал вълк да се кръсти?

Няма коментари:

Публикуване на коментар