неделя, 5 февруари 2012 г.

Днес празнувам...

      Днес празнувам... своя рожден ден... което ме прави щастлива и придава някакъв особен блясък на очите ми от момента, в който ги отворих. А сънувах дъжд - топъл, пролетен, събух обувките си и вървях по мократа трева в един, познат за мене, парк. Странно... 
      Обличам си мечтите в бяло, рисувам няколко нови в скицника, който си купих, ще правя сладкиш с малиново сладко. Не мога да не надникна в бъдещето с чаша турско кафе и едни карти Таро.    
     Припомням си няколко скрити момента от минали рождени дни, които ме топлят и ме усмихват. Станала съм рано, преди изгрев, когато дори на облаците още им се спи, но това е моят ден и искам да го изживея пълноценно, да го изпълня със смисъл и с любов и да бъда себе си. 
      Кога, ако не днес?


Няма коментари:

Публикуване на коментар