събота, 4 януари 2014 г.

Невъзможните връзки съществуват

И 2013 мина... изниза се между пръстите по-бързо от изтървана броеница... Едно е сигурно - беше красива, за онези, които успяха да я видят отвъд сивите й дрехи. Завърши празнично и дано да е празнична и следващата, новата и дано да бъде по-добра... Отдавна не съм писала. Може би, защото съм щастлива, а когато съм такава душата ми замлъква и само живее, без да твори. Но днес ми се иска да кажа "Невъзможните връзки съществуват" и отвъд страха, че не сте един за друг с някого, отвъд различията, отвъд годините, възрастта, пороците, недостатъците и външните фактори, всичко е възможно. Защо ли? - защото човек се влюбва в човешкото, в сърцето, в скритото и всичко друго е без значение. Остава само да се обичаме от все сърце... без страх и предразсъдъци, раздавайки се... и толкова.

Няма коментари:

Публикуване на коментар